Obchodné podmienky
1. Základné ustanovenia
Tieto Obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.mixnbake.sk. Odoslaním objednávky potvrdzujete súhlas s týmito Obchodnými podmienkami, preto si ich prosím pozorne prečítajte.
Tieto Obchodné podmienky sú v súlade so zákonom č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník, v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení a zákona č. 102/2014 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku.
V prípade, ak je kupujúcim právnická osoba, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník, v platnom znení.
Prevádzkovateľom internetového obchodu www.mixnbake.sk (ďalej len „predávajúci“) je:
SWEET Group, s.r.o.
Romanova 44
851 02 Bratislava
IČO: 50 699 768
DIČ: 2120428772
Účelom týchto Obchodných podmienok je vymedziť vzájomné práva a povinnosti medzi predávajúcim a fyzickou alebo právnickou osobou, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu (ďalej len „kupujúci“) prostredníctvom internetového obchodu www.mixnbake.sk
2. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
Všetky objednávky prijaté cez internetový obchod www.mixnbake.sk sú považované za návrh na uzavretie kúpnej zmluvy. K uzavretiu zmluvy dochádza potvrdením objednávky zo strany predávajúceho.
Informácie o cenách tovaru
Informácie o produktoch vrátane cien sú uvedené pri jednotlivých produktoch v internetovom obchode www.mixnbake.sk. Všetky ceny uvedené na stránkach sú konečné. Prevádzkovateľ nie je platca DPH. Konečná cena pre kupujúceho je uvedená v potvrdení objednávky.
3. Platobné podmienky
Platbu za objednané produkty môže kupujúci realizovať týmito spôsobmi:
– v hotovosti pri osobnom odbere
– bankovým prevodom
– dobierkou
Platba pri osobnom odbere je možná len V HOTOVOSTI, nie je možná platba kartou.
Pri platbe v hotovosti je kupujúcemu vystavený daňový doklad – pokladničný blok z VRP. Pri platbe prevodom alebo dobierkou je kupujúcemu vystavená faktúra – daňový doklad.
Bankové spojenie:
Majiteľ účtu: SWEET Group, s.r.o.
Banka: Fio banka, a.s. pobočka zahraničnej banky, Nám. SNP 21, 811 01 Bratislava
SWIFT: FIOZSKBAXXX
IBAN: SK08 8330 0000 0024 0116 8698
Predávajúci nie je platcom DPH.
4. Dodacie podmienky
Po záväznom potvrdení objednávky sa snažíme vyexpedovať a teda zaslať objednaný tovar v čo najkratšom čase. Priemerná doba doručenia je 1–7 pracovných dní. V prípade, ak objednaný tovar nebude na sklade, či už z dôvodu dočasného vypredania, resp. iných príčin a očakávaná doba doručenia tovaru bude dlhšia ako 10 dní, predávajúci sa zaväzuje kupujúceho o tejto skutočnosti informovať a dohodne sa s ním na ďalšom postupe.
Objednané produkty je možné dodať nasledovne:
- Pokiaľ ste si zvolili osobný odber, tento je bezplatný. Po potvrdení objednávky si tovar vyzdvihnete na adrese prevádzky Ambroseho 15/17, Bratislava – Petržalka počas odberných hodín piatok 17:00 – 19:00hod, sobota 8:00 – 10:00hod.
- Odber na výdajnom mieste Packeta (Zásielkovňa) v rámci Slovenska je za cenu 3€.
- Objednaný tovar doručujeme aj prostredníctvom Slovenskej pošty v rámci Slovenska. Cena dopravy do iného členského štátu EU je individuálna, cena bude stanovená v zmysle platného cenníka Slovenskej pošty.
Balík na poštu do 10kg = 3,5€
– zásielka bude uložená na vašej pošte – Slovenská pošta vás bude informovať SMS alebo mailom o uložení balíčku.
Balík na adresu do 10kg = 4,9€
– zásielka bude doručená na Vašu adresu. V čase doručenia musíte byť k dispozícii prevziať balíček. V opačnom prípade ho pošta uloží na vašu poštu.
O odoslaní tovaru a približnom termíne jeho doručenia je zákazník oboznámený e-mailom/ SMS správou alebo telefonicky. - Odber na výdajnom mieste Packeta (Zásielkovňa) v rámci Českej republiky je za cenu 5€.
Za doručenie tovaru sa považuje jeho prevzatie.
Kupujúcemu sa doporučuje dodaný tovar prehliadnuť ihneď a bez zbytočného odkladu, najneskôr do 24 hodín informovať predávajúceho o zistených vadách. Nepoškodený obal ešte nemusí znamenať, že obsah nie je poškodený. Predávajúci nezodpovedá za vady (poškodenie) spôsobené doručovateľskou spoločnosťou. Ak je zásielka (balíček) poškodený, je potrebné uplatniť reklamáciu priamo na pošte.
Storno zaslanej objednávky môžete urobiť do 2 hodín po odoslaní a to informáciou na náš email.
Daňový doklad slúži zároveň aj ako záručný list, ktorý je priložený (pribalený) k objednanému tovaru.
5. Záruka a reklamácie
Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar nemá vady. Kupujúci je povinný pri prevzatí tovar riadne skontrolovať. Poškodenie produktov z internetového obchodu www.mixnbake.sk po ich prevzatí, poškodenie pri preprave (ak ju nezabezpečuje predávajúci), alebo poškodenie v dôsledku nedodržania pokynov na skladovanie nemôže byť predmetom reklamácie.
Predávajúci poskytuje záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov, resp. do uplynutia dátumu spotreby. Záruka začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Kupujúcemu sa doporučuje prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim neodpovedá kúpnej zmluve, kupujúcemu sa doporučuje bezodkladne o tom upovedomiť predávajúceho.
Postup pri uplatnení reklamácie:
V prípade, že si chce zákazník uplatniť reklamáciu tovaru, v prvom rade odporúčame vopred nás informovať mailom na e-mailovej adrese info@mixnbake.sk, obratom Vám zašleme bližšie informácie a pokyny k postupu pri reklamovaní tovaru.
Uplatnenie reklamácie je možné zaslaním tovaru, spolu s kópiou dokladu o zakúpení na našu adresu, najlepšie adresu prevádzky, kde sa najčastejšie zdržiavame: SWEET Group, s.r.o., Ambroseho 15/17, 851 02 Bratislava. K výrobku je potrebné priložiť aj stručný sprievodný list, v ktorom uvediete dôvod reklamácie.
Reklamačný formulár:
Predávajúci: SWEET Group, s.r.o., Romanova 44, 851 02 Bratislava, info@mixnbake.sk
Reklamujem nasledovný tovar:
Dátum objednania:
Meno a priezvisko spotrebiteľa:
Adresa spotrebiteľa:
Dôvod reklamácie:
Dátum:
Kupujúcemu sa doporučuje skontrolovať si zásielku, teda tovar ako aj jeho obal bezprostredne pri jeho doručení.
V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, zákazníkovi sa doporučuje túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim je ten povinný ihneď pri prevzatí tovaru vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru (škodový zápis), ktorého správnosť potvrdí dopravca. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže predávajúci po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.
Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky, najneskôr však do 24 hodín od doručenia tovaru. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať.
Pred prvým použitím sa kupujúcemu doporučuje preštudovať si záručné podmienky.
Zákazníkovi sa doporučuje pri prevzatí výrobku skontrolovať kompletnosť balenia. Pri doručení kuriérom musí kupujúci spísať reklamačný protokol na mieste o nekompletnosti balenia.
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo ich častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa ani reklamovať.
Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec zakúpená. Avšak ak existuje iný podnikateľ určený k oprave (autorizované stredisko), ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšie, uplatní kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného k prevedeniu záručnej opravy. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu predávajúci.
Pokiaľ je na vykonanie opravy určená iná osoba (napr. autorizovaný servis), je predávajúci povinný prijať reklamáciu. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu, ale potom ju postúpi autorizovanému stredisku. Predávajúci rozhodne o reklamácií ihneď, v zložitých prípadoch na základe vyjadrenia autorizovaného servisu. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady.
Postup pri reklamácii
Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
Pošlite e-mail na mailovú adresu: info@mixnbake.sk, kde uvediete:
Číslo objednávky
Názov výrobku
Popis vady
Pri zasielaní tovaru prosím dbajte na správne zabalenie tovaru a použite tlmiaci materiál alebo správne výplne, aby sa tovar pri preprave nepoškodil.
Všetky produkty z internetového obchodu www.mixnbake.sk majú na obale uvedenú dobu, po ktorú je možné produkt použiť (záruka za akosť) pri dodržaní pokynov na skladovanie. Zárukou za akosť sa predávajúci zaväzuje, že produkt bude po uvedenú dobu spôsobilý na použitie na obvyklý účel alebo, že si zachová obvyklé vlastnosti.
V prípade nedodržania správnej akosti má kupujúci právo požiadať:
– výmenu za nový produkt,
– opravu produktu,
– primeranú zľavu z kúpnej ceny,
– odstúpiť od zmluvy.
Toto právo kupujúceho sa neuplatňuje vtedy, ak si vadu na tovare spôsobil kupujúci napríklad nesprávnou manipuláciou či nedodržaním pokynov na skladovanie.
Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy, ak má tovar podstatnú vadu. Vadu treba vytknúť bez zbytočného odkladu od jej zistenia, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo na odstúpenie od zmluvy zanikne. Pre odstúpenie od zmluvy je potrebné zachovať minimálne 75% pôvodného objemu produktu.
Spôsob reklamácie:
– osobne na prevádzke
6. Vrátenie tovaru – Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu
Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má podľa zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie odstúpiť od kúpnej zmluvy. Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní.
Kupujúci berie na vedomie, že v súlade s ustanovením § 7 ods. 6 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:
– predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
– predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
– predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.
Pre odstúpenie od zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy poskytovaný predávajúcim. Odstúpenie od zmluvy zašle kupujúci na emailovú adresu predávajúceho. Predávajúci bezodkladne potvrdí kupujúcemu prijatie formulára.
Kupujúci, ktorý odstúpil od kúpnej zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci nesie náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.
Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, predávajúci mu vráti bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom.
Predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako mu kupujúci odovzdá alebo doručí vrátený tovar.
Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený. A ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvo emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, prípadne spôsobom určeným kupujúcim.
7. Alternatívne riešenie sporov
Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
Kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu ( ďalej len „ ARS“) subjektu ARS, ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa doručenia jej odoslania.
Návrh podáva spotrebiteľ príslušnému subjektu ARS, možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Subjektom ARS pre spory s predávajúcim eshopu je Slovenská obchodná inšpekcia prípadné iný orgán ARS zapísaný v zozname ministerstva. Zoznam orgánov ARS je dostupný na: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s
Návrh musí obsahovať náležitosti podľa § 12 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
Návrh môže spotrebiteľ podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže spotrebiteľ použiť formulár, ktorého vzor je uvedený v prílohe č. 1 a ktorý je dostupný aj na webovom sídle ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Subjekt ARS môže odmietnuť návrh vtedy, ak bol podaný návrh po uplynutí jedného roka odo dňa doručenia zamietavej odpovede predávajúceho na žiadosť spotrebiteľa o nápravu alebo márneho uplynutia 30 dňovej lehoty odo dňa, kedy spotrebiteľ odoslal predávajúcemu žiadosť o nápravu, na ktorú predávajúci neodpovedal. Taktiež môže odmietnuť v prípade, že spotrebiteľ sa pred podaním návrhu preukázateľne nepokúsil vyriešiť spor komunikáciou s predávajúcim alebo v prípade ak hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur. Subjekt ARS môže odmietnuť návrh aj vtedy, ak sa návrh týka veci, ktorou sa už predtým zaoberal a spotrebiteľ bol informovaný o vybavení jeho podania, pričom návrh neobsahuje žiadne nové skutočnosti a ARS by bolo vzhľadom na všetky okolnosti zjavne neúčinné. Ak je zrejmé, že ARS by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, subjekt ARS môže takýto návrh odmietnuť. V prípade, že subjekt ARS odmietne návrh spotrebiteľa, v takom prípade mu to bezodkladne oznámi aj s odôvodnením odmietnutia návrhu.
ARS sa začína dňom doručenia úplného návrhu podľa § 12 subjektu ARS.
Strany sporu sú povinné poskytnúť potrebnú súčinnosť subjektu ARS na dosiahnutie rýchleho a efektívneho priebehu alternatívneho riešenia sporu.
Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá so strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
8. Ochrana osobných údajov
Všetky osobné údaje, ktoré sú nám zverené, nebudú bez Vášho súhlasu podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov, poskytnuté tretím osobám ani iným subjektom. Kedykoľvek môžete požiadať o ich zmenu / zmazanie telefonicky alebo e-mailom. Svoje údaje môžete takisto meniť v nastaveniach vášho účtu.
Podrobnejšie informácie o ochrane osobných údajov nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov TU.
9. Záverečné ustanovenia
Všetky dohody medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, fotkám, loga, grafík a ďalšieho obsahu a prvkov, patria predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.
Odoslaním objednávky internetového obchodu www.mixnbake.sk kupujúci akceptuje všetky ustanovenia týchto Obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky.
Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či doplňovať.
Tieto Obchodné podmienky platia od 1.10.2020